להפסיק להתבייש ולרקוד עם מה שיש

ריקוד חופשי ברחבה

עזבו את הקיר הוא לא מעניין

מכירים את האנשים הללו שתמיד יושבים בצד או נשענים על הקיר כאשר כולם רוקדים ונהנים? אהה.. אתם כאלה? טוב, זה קצת חבל. אתם לא יודעים מה אתם מפסידים.

ואולי אתם כן יודעים ופשוט ממש מתביישים?

אם אתם חשים פספוס ורוצים לרקוד עם החברים ולהרגיש משוחררים באירועים חברתיים, מועדונים, חתונות ודאנס ברים, תוכלו להירשם לסדרת שיעורי ריקוד פרטיים. שפע סגנונות הריקוד הקיימים- ביניהם היפ הופ, דיסקו, מזרחית וכו' יאפשרו לכל אחד לבחור בסגנון הריקוד הקרוב ביותר אל ליבו ומי יודע? אולי תאהבו את כולם.

איך לבחור את בית הספר לריקוד?

בית ספר לריקודי זוגות לרקוד מהלבניתן למצוא מגון בתי ספר לריקוד. בתי הספר הרבים עשויים לבלבל את "האזרח הממוצע" ולכן, מומלץ לבחור בסטודיו בעל המלצות כמו סטודיו לרקוד מהלב, לסטודיו לרקוד מהלב הוא הסטודיו בעל דירוג ההמלצות הגבוהה ביותר באתרי ההמלצות למתחתנים mit4mit , גם ציון ממוצע הכי גבוה וגם יש לנו הכי הרבה ממליצים מכל בתי הספר האחרים. סטודיו לרקוד מהלב הוא בית ספר לריקוד בתל אביב המתמחה בהעברת שיעורים לריקוד חופשי ברחבה. במהלך השנים פיתחנו שיטתצ לימוד שבזכותה אנו מצליחים ללמד כל אחד בלי יוצא מן הכלל ללמוד לרקוד וליהנות מריקוד. המדריכות שלנו בעלות סבלנות רבה ומעבירות את השיעורים בצורה מהנה עם יחס חם ואישי לכל תלמיד ותלמיד

ריקוד- לגוף ולנפש

להתחבר לתחושה ולזרום עם הקצב

במסגרת שיעורי ריקוד חופשי תלמדו כיצד להניע את הרגליים, האגן והידיים ואיך לשלב בין התנועות השונות בצורה אשר תהיה נעימה לעין. לאחר מספר שיעורים תוכלו לרקוד בצורה חופשית ולהתאים את התנועות לסגנונות מוסיקה שונים ומקצבים מגוונים. לא יעבור הרבה זמן ותמצאו את עצמכם עולים בשמחה על רחבת הריקודים בכל הזדמנות.

ייתכן  כי הריקוד יהפוך להיות אחד מהתחביבים שלכם וכי תתחילו לשנות את ההרגלים וליהנות מריקודים במסיבות ודאנס ברים- מה שבטוח הוא שהחברים שלכם יופתעו מאוד וגם אתם. כמובן שאינכם צריכים להפוך להיות רקדנים מקצועיים או ללכת לרקוד בסדרה- "רוקדים עם כוכבים", אך לא תאמינו כיצד כמה צעדים וכמה תנועות עשויים לשנות את האופן בו אתם מתנועעים ומרגישים.

סטודיו לרקוד מהלב בטלוויזיה "רוקדים עם כוכבים" ו"סינגלס".

להזמנת שיעור ריקוד חופשי  התקשרו 052-2235941

לימדו לרקוד בכל סגנון ריקוד שתבחרו, להעשרת ההנאה ברחבת הריקודים במסיבות ואירועים.

פנו אלינו היום למידע נוסף

  • טלפון: 0522-235-941
  • כתובת: התחיה 14, תל אביב
  • טופס: יצירת קשר