מזל טוב לכל המתחתנים ומתחתנות!

מזל טוב לכל המתחתנים ומתחתנות! המלצה על ריקוד חתן כלה לחתונה בסטודיו לרקוד מהלב

 

מתחתנים ומתחתנות- אשמח שתקראו, ומחכים לשדרג אתכם בכל סגנון שתבחרו, אצלנו בסטודיו לרקוד מהלב.

המלצה חמה טרייה שכתבה אלישבע מויאל אחרי ריקוד חתן כלה

מזל טוב לכל המתחתנים ומתחתנות!

רציתי לספר לכם קצת על שרון ועל לרקוד מהלב. נתחיל מזה שלא משנה מי אתם ומה אתם. אם אי פעם רקדתם או שאתם חולים על זה! שרון תהפוך אתכם לרקדנים מקצועיים. זה לא רק השנים של הניסיון שיש לה.זה הרבה מעבר. בטוח אתם מבולבלים כי הרי יש הרבה מורים… שוק החתונות מוצף. זה לא זה…

כל פעם שהגעתי לשרון, הרגשתי שאני נכנסת לעולם אחר. לסרט, נהפכת להיות דמות מהריקוד- והחתן שלי לרקדן שכל אחת תמיד רצתה לרקוד אתו. במקרה שלי לא הייתי בטוחה שזה יקרה… אני הזאת שאוהבת את כל הדברים"מחוץ לקופסא" האלה והחתן המדהים שלי זרם איתי … שרון נתנה לו להרגיש נח בשנייה וקילפה לו קליפות וגילתה גם לו וגם לי דברים שלא ידענו על עצמנו. לא רק שהיא למדה אותנו ריקוד אחד , אלא 2!!!!!!! לא הייתי מנחשת בחיים שהייתי עומדת בזה, בלחץ של האנשים, של כל הקהל… אבל האמת היא שכשרקדנו הרגשנו בסופו של דבר שאנחנו לבד. ולא רק זה, החתן המדהים שלי לקח את המושכות לידיים (למרות שחשבתי שאני "הרקדנית" מבנינו) ושיחק אותה!

שרון יקירתי, תודה שהפכת את האירוע שלנו לאירוע יוצא דופן. אנשים לא מפסיקים לדבר על זה עד עכשיו. אני רואה את התמונות שלנו וחושבת שזה שחקנים בסרט. תודה על הסבלנות ,ההתמדה האהבה הצחוק (והיו הרבה כאלה) ועל כך שמתוך כל הסידורים והארגונים המלחיצים שיש לקראת החתונה את היית הדבר שהכי הרגיע ריגש וגרם לנו לאהוב אף יותר אחד את השניה.

כל מי שמתלבט תנו לי לחסוך לכם את ההתלבטות ותסמכו על כלה שעברה עם שרון את החוויה והיתה רוצה שכל הזוגות במדינת ישראל יחוו את אותה חוויה.

בא לי להתחתן שוב רק בשביל זה!!!!

אוהבים אותך מאד אלישבע ויוסי מויאל (גוני ובייבי – מריקוד מושחת) :)

צרו קשר עכשיו והתחילו לרקוד!

בשביל זה אנו כאן למענכם – סטודיו לרקוד מהלב.

פנו אלינו היום למידע נוסף