חווית הריקוד כרקדנית סמויה

רקדניות לאירועים

אנרגיה שמחה ומשוחררת תמיד מושכת קהל. כשאני באירועים עובדת בתור רקדנית סמויה או אפילו באירוע משפחתי חשוב לי תמיד לרקוד, לשמוח ולראות איך זה מעודד את הסביבה להצטרף לאנרגיה.

אני יוצרת מעגל שגורם לאנרגיה אינסופית, בדרך כלל אני גם נכנסת למרכז המעגל לסולו קצר שמעודד אחד אחד להיכנס אחריי ולרקוד, צריך את הראשון שיקפוץ למים ויוציא את הראש כדי שאחרים יבינו שהמים לא כל כך קרים ויקפצו אחריו…
אני תמיד במרכז רחבת הריקודים ואנשים מבחינים שאני רקדנית ובכל זאת אני לא מרתיעה אותם, להיפך- האנרגיה גורמת להם לרצות גם לרקוד ולהשתחרר.
הרבה פעמים אני גם אלמד תוך כדי צעדים, כמובן שלא בצורה בולטת, תוך כדי סימנים או הבעות. כמובילה בריקודי זוגות, אני הראשונה להיות ברחבה ובין האחרונים לעזוב אותה ותמיד דואגת לצרף אלי אנשים.

שמתי לב שהמון אנשים ניגשים אליי ומעוניינים לשמוע יותר ולדעת יותר ריקוד, חלקם גם מתחילים לקחת שיעורים – לפעמים זה כל מה שצריך, פוש קטן כדי לגרום ולהראות שזה בסדר ושאף אחד לא באמת מסתכל או שופט, זה בעיקר בראש שלנו ואנו השופטים של עצמינו. כך שלפעמים האישור הזה עוזר לקחת צעד קדימה ולהתגבר על הפחד הזה.

אחרי אירוע התגובות שאני מקבלת מאוד טובות, אנשים תמיד מודים לי על שמירה על המורל, על השמחה והאנרגיה והרבה פעמים אני מרגישה שבעצם רקדנים סמויים גורמים למסיבה להתחיל או להמשיך עד השעות הקטנות, זאת השמחה האמיתית, ההשתתפות הפיסית האנרגטית שגורמת לבעלי השמחה להרגיש את היום המיוחד שלהם, רק ככה באמת חוגגים את שמחתם.