הפעלות לבת מצווה

רקדניות לאירועים

צוות רקדנים ורקדניות מנוסים ומנוסות ומיומנים במגוון רחב של הפעלות לבת מצווה ובר מצווה!

ביניהן הפעלת ריקודי שורות

ישנו מגוון רחב של ריקודים וצעדים שבעזרתם רקדנים/ות מתסיסים ומדליקים את כל הרחבה ככה שאף אחד לא נשאר בצד! רקדני הסטודיו שמגיעים לאירוע יודעים להפעיל קבוצות ילדים ולהדליק אותם לרקוד ביחד. אף רגע של הערב רחבת ריקודים לא תישאר ריקה לא תראו בה קרחות או ילדים שיושבים בצד משועממים!

רקדניות לאירועיםהפעלות לבת מצווה בסגנון מזרחי

סדנת ריקודי בטן חוויתית לבנות! כל משתתפת מקבלת מטפחת עגן צבעונית ועוד אביזרי ריקוד בטן כמו מקל או צעיף. רקדנית בטן מקצועית מפעלה מעגל ריקוד בטן לצלילי מוזיקה מזרחית מדליקה, מראה תנועות וצעדים וביחד כל האורחות של אירוע בת מצווה יוצרות ריקוד מדליק! הפעלת סדנת ריקודי בטן אטרקציה משמחת וממלאה כל אירוע במצב רוח ושמחה! בשנים אחרונות תחום ריקוד מזרחי הפך לפופולארי ביותר ואהוב בקרב נערות, במיוחד אחרי שכוכבות MTV כמו שאקירה וביונסה התחילו לשלב אלמנטים של ריקודי בטן במופעים שלהן!

ריקוד פלאש מוב

אחת הפעלות לבת מצווה / בר מצווה שמדליקות את רחבת הריקודים ומשתפות את כל האורחים של האירוע כמו היא הפעלת ריקוד הפלאש מוב – זהו ריקוד משותף שנראה כי מתחיל בצורה ספונטנית על ידי אחד האורחים ומתפתח לריקוד משותף של כל האורחים שבמפתיע מתחילים לרקוד ביחד בצורה אחידה. חוויה שמחברת בין כל הנוכחים באירוע, מעצימה את הקשר וכמובן נותנת המון מצב רוח!

הרקדנים שלנו בעלי ניסיון עשיר בהפקות מקומיות ובינלאומיות. יש לנו יכולת לספק רקדנים ואמני במה בהתאמה אישית ומקצועית לכל צורך ותוכן האירוע.

כל אירוע יעלה לרמה אחרת כשמשולבות בו הפעלות שונות שמועברות על ידי צוות מקצועי ומיומן בעל ניסיון רב של מאות אירועים מוצלחים!

רוצים רגע בלתי נשכח באירוע בר או בת מצווה?
רוצים שילדיכם ירגישו כוכבים בערב הכי מיוחד שלהם?
רוצים אטרקציה מיוחדת ומרגשת?

צפו בסרטונים של ריקודים מאירועים שלנו

חזרות לריקוד בת מצווה הורסססס בסטודיו

ריקוד סלסה לבת מצווה עם רקדן

ריקוד בת מצווה משולב – אבא ובת

ריקוד בת מצווה – אבא ובת

רוצים לדעת עוד על ריקוד בר מצווה או הפעלות לבת מצווה? צרו קשר

פנו אלינו היום למידע נוסף

  • טלפון: 0522-235-941
  • כתובת: התחיה 14, תל אביב
  • טופס: יצירת קשר

    ליצירת קשר ופרטים נוספים אנא מלאו הפרטים בטופס: