ריקוד חופשי – להוריד את המחסומים

ריקוד חופשי - להוריד את המחסומים

ריקוד חופשי – להוריד את המחסומים – ליהנות ברחבה כמו כולם!!!

ריקוד חופשי כשמו – הוא ריקוד משוחרר, ריקוד ללא חוקים מדויקים, ריקוד המותאם לכולם.

חלק מהאנשים רגילים לרקוד באופן חופשי ועושים זאת מגיל צעיר – הם פשוט משתחררים ורוקדים להנאתם, בלי לחשוב. אך אצל אנשים אחרים הריקוד לא בא בקלות וקשה להם לנוע ולתת לגוף להוביל, משום שהם מתביישים או חוששים שהם יראו מגוחכים או מגושמים על רחבת הריקודים.

אם ישאלו אותם בשקט האם הם רוצים לרקוד ולהשתחרר עם שאר הרוקדים, סביר להניח שהם יגידו שהם מאוד רוצים, אך לא מרשים לעצמם או פשוט לא מסוגלים.

ולכן, הם מתרחקים מרחבת הריקודים ולעיתים אף נמנעים מאירועים שמשלבים את רחבות הריקודים.

אולי אתם לא מאמינים אבל גם אתם יכולים לרקוד!

5e25de5d95dc5d95d4205d55e.13578646אם אתם מזדהים עם הכתוב ועצם העובדה, שאתם לעולם לא רוקדים במסיבות ואירועים מפריעה לכם, גורמת לכם לפספס הזדמנויות – ליהנות עם חברים או לפגוש בני זוג פוטנציאליים, אם אתם בני זוג שעתידים להתחתן וחוששים לרקוד מול המוזמנים או אם אתם ההורים של בני הזוג וחוששים להביך את עצמכם על הרחבה, וודאי תשמחו לשמוע שיש פתרון פשוט שנמצא יעיל על אלפי רוקדים שביקרו אצלנו עד היום.

תוכלו להגיע אל סטודיו "לרקוד מהלב" וללמוד כיצד לנוע.

במהלך השיעורים שיותאמו לכל אחד באופן אישי , בשיעור פרטי, בחדר פרטי, תלמדו כיצד לשלב בין חלקי הגוף – בין האגן, הכתפיים, הידיים, והרגליים – לצליליי השירים האהובים עליכם, ואל דאגה – המדריכים המקצועיים יעניקו לכל אחד תשומת לב מלאה, יתאימו את התנועות אליכם ויאפשרו לכם לגלות שגם אתם יכולים לרקוד ושהריקוד החופשי באמת מתאים לכולם.

סביר להניח כי אתם תופתעו לראות כי תוך כמה שיעורים הריקוד יבוא לכם באופן טבעי כך שתוכלו לרקוד על הרחבה ללא בושה, לנוע בקצב הנכון עם כל הלהיטים שיושמעו, והחברים שלכם, או בני הזוג שלכם, שמכירים אתכם ויודעים שאתם חוששים לרקוד מול אנשים אחרים יהיו מופתעים ויוכלו ליהנות סוף סוף מהנוכחות שלכם ברחבה.

הכי חשוב – מעכשיו תוכלו לרקוד בכל אירוע משמח או בכל יציאה למועדון ריקודים. מעבר לחוויה הטובה יתרום הריקוד לבריאותכם וזוהי סיבה נוספת ליהנות ממנו.

קצת עלינו – סטודיו לרקוד מהלב

RNB_3635סטודיו "לרקוד מהלב" הינו סטודיו מקצועי וותיק (בעל ניסיון של 10 שנים ומעלה) אשר מלמד זוגות ויחידים כיצד לרקוד במגוון סגנונות, לרבות ריקוד חופשי. השיעורים ניתנים על ידי מיטב המורים כך שכל אחד מקבל את ההנחיות הממוקדות ביותר והיחס החם ביותר.

כמו כן, מאמין הסטודיו בכוחו של הריקוד וביכולתו לחזק את הקשר עם בן או בת הזוג.

מעבר לריקוד החופשי תוכלו ללמוד כ-  16 סגנונות ריקוד נוספים- ביניהם ריקודים סלוניים וריקודים לטיניים ותוכלו לתרגל ולהתאמן בסטודיו בלי לשלם עבור המקום או זמן האימונים.

אם אתם מעוניינים להתחיל לנוע בחופשיות על רחבת הריקודים תוכלו לפנות אלינו- אנו עובדים בכל ימות השבוע ובשעות גמישות ועושים זאת מכל הלב.

נשמח לסייע לכם להתחבר לעולם הריקוד ולגלות כמה הוא חיובי ותורם לחיים, לשחרור ולביטחון העצמי בכל התחומים.

רוצים לדעת עוד על ריקוד חתונה

  • טלפון: 0522-235-941
  • כתובת: התחיה 14, תל אביב
  • טופס: יצירת קשר

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *