האטרקציות הכי שוות לחתונה

ריקוד חתונה - האטרקציה לחתונה מרגשת

הגיע רגע החתונה ואתם מתרגשים מאוד- כבר דאגתם לכל הפרטים החשובים- מהגדולים ועד הקטנים אך דבר אחד מטריד אתכם- אתם חוששים שהמוזמנים שלכם לא ירקדו ויישארו ישובים במקומם לכל אורך הערב כאשר רק הצעירים רוקדים על הרחבה.

אתם יודעים שחלק מהחברים שלכם בכלל לא רוקדים כי הם מתביישים וזוהי דאגה נוספת- אפשר להבין אתכם- כל זוג שמתחתן רוצה ליהנות מחתונה אנרגטית בה כולם רוקדים ושמחים.

אם נראה לכם שאינכם יכולים לעשות דבר בנידון ושאתם יכולים להיות אחראיים רק על איכות האולם והמזון הרי שאתם טועים- באמצעות אטרקציות מהנות תוכלו להקים את המוזמנים על הרגליים ולגרום להם להישאר באולם עד השעות הקטנות של הלילה.

מהי הדרך לעשות זאת? מיד נגלה לכם.

שלוש אטרקציות שיגרמו לחתונה שלכם להיות חתונת השנה

רבים מכם יודעים שלריקוד- לכל סגנון של ריקוד יש כוח. השילוב בין האנרגטיות והשחרור יכולים לקרב בין חברים, בין בני זוג ואפילו בין אנשים זרים. אטרקציות רבות מתמקדות בריקודים אך לאחרונה החלו להבין יותר ויותר אנשים שאטרקציות שכוללות ריקוד יכולות להרים את החתונה ולהפוך אותה לאירוע בלתי נשכח.

להלן שלוש אטרקציות שמתאימות לחתונות:

אטרקציה מספר 1: רקדנים סמויים

רקדנים סמויים בחתונהרקדנים סמויים הינם רקדנים מקצועיים ומנוסים אשר מגיעים לחתונה בלבוש אלגנטי ומכובד- בדיוק כמו האורחים. מעבר לזאת, הם מתנהגים כמו האורחים כך שלא ניתן לדעת שהם לא האורחים שלכם וכל המוזמנים יחשבו שהם חברים שלכם. התפקיד של הרקדנים הסמויים הוא לעורר את הקהל ולגרום לכמה שיותר אנשים לרקוד ולהשתחרר על רחבת הריקודים.

לפני תחילת האירוע יתכננו הרקדנים ובני הזוג את סיפור הכיסוי- כך, יוכלו הרקדנים להיכנס לחתונה ולהשתלב בה בלי לגרום לאף אחד לחשוד. אם אתם מעוניינים להזמין את הרקדנים הסמויים לחתונה שלכם אך אתם חוששים שהפוקוס יעבור אליהם אל תדאגו- הרקדנים ידאגו לכך שכל הזרקורים יופנו אליכם. באמצעות הרקדנים הסמויים לא יהיו לכם נפילות מתח והאנרגיות יישארו גבוהות לאורך כל המסיבה.

אטרקציה מספר 2: "פלאש מוב"

ריקוד פלאש מוב לחתונה - אטרקציה מלהיבה במיוחדהפירוש של הצירוף "פלאש מוב" הינו "כנופיית בזק" כך שמדובר על קבוצת אנשים שמתאספת במהירות, עושה קטע ריקוד קצר או פעולה לא שגרתית אחרת ונעלמת. הייחוד של הפלאש מוב הוא שהוא מפתיע משום שהוא מגיע משום מקום ושובר את ההתנהלות השגרתית של הסובבים.

משום שהריקוד כה מרענן הפך ריקוד פלאש מוב לאטרקציה פופולרית אשר גורמת לאנשים להניח את המחשבות בצד ולו לכמה רגעים ולהביט ברוקדים בעיניים מוקסמות. הריקוד אומנם נראה ספונטני אך האמת היא שהוא נבנה בקפידה ורקדן מקצועי ובעל ניסיון מלמד את כל המשתתפים כיצד לנוע.

במידה ותבחרו באטרקציה הייחודית תוכלו להפתיע את כולם- וכל הילדים, הצעירים, המבוגרים, הסבתות והסבים יביטו בכם בתדהמה ויהיו מלאי התלהבות.

אטרקציה מספר 3: ריקוד חתן כלה

ריקוד חתונה - האטרקציה לחתונה מרגשתריקוד חתן כלה הינו ריקוד רומנטי וקסום אשר גורם לכל מוזמנים להביט ברוקדים בהנאה (זאת במקרה והזוג רוקד בצורה נכונה ובהתאם לקצב השיר המתנגן). אם אתם רוצים לגרום לכל המבטים להיות מופנים אליכם ולהפתיע את המוזמנים תוכלו ללמוד כיצד לרקוד ביחד. באמצעות מדריך מיומן ומקצועי תוכלו ללמוד לרקוד בכל סגנון שתרצו גם אם אתם בכלל לא נוהגים לרקוד.

תוכלו להפתיע את האורחים עם ריקוד וואלס, ריקוד היפ הופ מקפיץ, ריקוד טנגו ועוד. הריקוד יכניס אתכם לבועה שהיא רק שלכם ומעבר לזאת עשויה חווית הלימוד לקרב בינכם עוד יותר.

 

את כל האטרקציות הללו תוכלו למצוא בסטודיו "לרקוד מהלב" עליו ונכתב גם באתר באתר MIT4MIT – אתר שעוסק במתן חוות דעת של זוגות שהתחתנו.

מתעניינים באטרקציה מלהיבה לחתונה? צרו קשר

  • טלפון: 0522-235-941
  • כתובת: התחיה 14, תל אביב
  • טופס: יצירת קשר

    ליצירת קשר ופרטים נוספים אנא מלאו הפרטים בטופס:

    0 תגובות

    השאירו תגובה

    רוצה להצטרף לדיון?
    תרגישו חופשי לתרום!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *