בית ספר לריקוד – סטודיו לריקוד

אנו רוקדים משחר ימי ההיסטוריה23181.32073361
על ריקודים ומחולות אפשר לקרוא בתנ"ך ובספרי היסטוריה רבים. הצורך של בני האדם לרקוד הוא צורך מהותי מאחר והוא משיג מטרות רבות. נשים בלבן חוללו בפני גברים שחזרו מקרב או מציד וגברים רקדו ריקודי מלחמה או ריקוד בכדי להביא גשמים בתקופות שחונות, כך שריקוד הוא חלק בלתי נפרד ומכובד מההיסטוריה.

רק במאות האחרונות ניתן לראות כיצד ריקוד הפך להיות "ממוסד" יותר, והתשוקה קיבלה גם מבנה מסודר של ריקודים סלוניים באירופה שלאחר ימי הביניים למשל. בית ספר לריקוד הוא אולי מוסד חדש יחסית אך הוא תוצאה ברורה ומובנת של מסע ארוך ומרתק ליצירת מסגרת חשובה לחשק הפנימי לריקוד שרוצה לפרוץ.

זה יבוא מפנים
הרצון להפוך אנרגיה ואהבה, לריקוד מהוקצע ויפה היא זו שמתמרצת אנשים לבחור בית ספר לריקוד שלא רק יגבה את הכסף אלא גם יתחבר לכל "רקדן פוטנציאלי" שפוקד את אותו סטודיו לריקוד שבחר ויעניק לו חוויה ולא רק שיעורים מונוטוניים. בית ספר לריקוד צריך להיות היכל שבו שורה אווירה מיוחדת ולא שגרתיות טכנית.

כל אחד יכול ללמוד לרקוד אך בית ספר לריקוד שיחזק את הרגש ואת ההנאה של כל תלמיד יביא לתוצאות מרשימות בזכות חיזוק הביטחון וחיבור מלא של הרקדן לריקוד שאותו הוא לומד. כך ניתן לראות כיצד כל רקדן, ולא משנה באיזו רמה, זורם עם הריקוד שהוא לומד ועם מדריכיו האישיים ורוקד מפנים, מתוך הגוף והנשמה.

הרגעים המיוחדים שלכם
מאחר וציינו כי בית ספר לריקוד יכול להיות שונה לגמרי מכל מוסד אחר שבו לומדים, הרי שהדבר בא לידי ביטוי בכך שרקדנים מתחילים ומתקדמים כאחד חווים את זמן האיכות שלהם (בין אם הם לבד ובין אם הם בזוג או בקבוצה) תוך כדי ריקוד. לא צריך להיות מדען בכדי לראות כיצד הנעת הגוף טומנת בחובה יתרונות עצומים.

בני זוג המוצאים את האינטימיות שלהם מחדש, אדם המגיע לבד ומוצא את עצמו מתחבר לרגשות שלא חשב עליהן, קבוצה של אנשים היוצאת מקונכיית הציניות ומגלה לפתע כמה הם מאוחדים כשהם רוקדים בשורות, ועוד מקרים שקורים בטבעיות בין כתליו של בית ספר לריקוד, הם אלו שהופכים ריקוד לחוויה שאין שני לה.